Domarutbildning och årsmöte NBF den 10-11 november

Hej!
Vi inbjuder härmed till domarutbildning helgen 10-11 november i Luleå BS lokaler på Maskinvägen 19 i Luleå (Bergnäsets industriområde).

Jessica Larsson SBF kommer att hålla i utbildningen och vi startar 11.00 på lördag. Efter full dag på lördag (ca 17.00) kommer det att finnas möjlighet att äta en enklare middag och därefter kör vi årsmöte och nystart för Norrbottens Bågskytteförbund (NBF). Årsmötet beräknas börja 18.00 och hålla på ca 1,5 timme. Det är viktigt att alla klubbar i Norrbotten finns på plats för årsmötet eftersom deltagare från samtliga klubbar behövs i NBF.

Söndag fortsätter vi med domarutbildning preliminärt 09.00 men tiden kan komma att justeras. Avslutning 14.00.

Om tiden räcker till kommer vi även att smygstarta med en Steg 1 utbildning som inleds med en gemensam träff och därefter kör vi på respektive ort med lokala kursledare. Detta är ett mycket bra tillfälle att ta sina kunskaper till nästa nivå!

Välkomna!

Lennart Nordsvahn, Rolf Rönnlund